Дата
|
Сфера
(тематика) спілкування
|
Мовленнєва компетенція
|
Мовна компетенція
|
Соціокультурна та соціолінгвістична компетенція
|
Аудіювання
|
Читання
|
Письмо
|
Домашнє завдання
|
Засоби навчання
|
|
Лексичні одиниці та мовні зразки
|
Граматика
|
Фонетика
|
|
|
Спортивні телепередачі. Неозначено-особові речення із займенником man.
|
- запитувати та розповідати про улюблені спортивні телепередачі
|
die Sportsendung, im Fernsehen, übertragen, der Rennsport
|
неозначено-особові речення
|
Удосконалення знань, вмінь та навичок набутих
у попередні роки
|
- розуміння та поважне ставлення до спортсменів різних національностей
|
стаття з газети на спортивну тематику
|
Впр.2 ст.96
|
Впр.3-4 ст.96-97
|
Впр.5 ст.97
|
|
|
|
Відомі українські спортсмени. Тренувальні вправи.
|
- розмовляти про спортсмена використовуючи вивчену лексику
|
der Stabhochsprung, der Olympiasieger, der Weltmeister, der Rekord, die Medaille, gewinnen, erfolgreich
|
складний минулий розмовний час та порядок слів у складносурядному реченні
|
- розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків, людей іншої культури
|
Впр.1 ст.98
|
Впр. 3 ст.99
|
Впр.4 ст.99-100
|
Впр.5 ст.100/дописати впр. 4, с.99-100
|
фото
спортсменів
|
|
Schulleben
|
|
На зимових канікулах. Спеціальне питальне речення з питальними словами. Розвиток граматичних навичок.
|
- використовуючи вивчену лексику розповісти про відпочинок взимку
|
verbringen, Schlitten fahren, eine Schneeballschlacht machen
|
питальні слава
|
Удосконалення знань, вмінь та навичок набутих
у попередні роки
|
- розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків, людей іншої культури
|
Впр.1 ст.105
|
Впр.4b ст.106
|
Впр.2,3,5 ст.105-106
|
Впр.6 ст.106
|
фото на спортивну тематику
|
|
|
А яке сьогодні? Кількісні та порядкові числівники.
|
- використовувати вивчену лексику у мовленні
|
Der Wievielte ist heute? – Heute ist der …; Wann …? – Am … .
|
числівники, питальний займенник wann?
|
Впр.1 ст.107
|
Впр. 5 ст.109
|
Впр.2-4 ст.107-108
|
Впр. 6 ст.109
|
картки з чисельниками
|
|
|
Знову у школі. Утворення другого дієприслівника. Тренувальні вправи.
|
- називати предмети шкільного побуту
|
|
другий дієприкметник
|
Впр.1, ст.110
|
Впр.2 ст.110
|
Впр.3 ст.110-111
|
Впр.5 ст.111
|
схема утворення
дієприкметника
|
|
|
У якому році? Числівники. Роки.
|
- назвати роки народження членів своєї родини
|
absolvieren, geboren sein
|
прийменник am
|
Впр.1,3,4 ст.112
|
Впр.5 ст.113
|
Впр.2-4, 6 ст.112, 113
|
Впр.7 ст.113
|
картки з чисельниками
|
|
|
О котрій годині? Прислівники часу. Години. Дні тижня.
|
- запитувати про час та відповідати
|
montags; dienstags; mittwochs, donnerstags, freitags, samstags, sonntags, morgens, abends, vormittags, nachmittags, viel zu tun haben
|
прийменники um, vor, nach; числівники
|
Впр.1,3 ст.114
|
Впр.5 ст.115
|
Впр. 2 ст.114
|
Впр.6 ст.115
|
картки з чисельниками
|
|
|
А де ти вчора пропадав?
Утворення дієприкметника другого з відокремлюваними та невідокремлюваними префіксами
|
- використовувати вивчену лексику у мовленні
|
zuerst, dann, danach, sich duschen, die Zähne putzen
|
Основні форми дієслів з відокремлюваними
і невідокремлюваними префіксами
|
- розуміти та поважно ставитися до особливостей шкільної поведінки однолітків, людей іншої культури
|
Впр1,2. ст.116
|
Впр.4 ст.117
|
Впр. 4 ст.114
|
Впр.5 ст.117
|
схема утворення
дієприкметника
|
|
|
Розклад уроків. Шкільні предмети.
|
- уміти називати свій шкільний розклад
|
das Werk, der Aufsatz, dabei, konjugieren, deklinieren
|
керування прийменника über
|
мелодика мовлення
|
Впр. 1,4 ст.118-119
|
Впр.5 ст.119
|
Впр.3 ст.119
|
Впр. 6 ст.119
|
картки з предметами
|
|
|
Мій улюблений шкільний предмет. Словоскладання. Модальні дієслова mögen, heißen.
|
- розказати про свій улюблений предмет
|
einige, wenig, die Ranking-Liste, vor Kurzen, durchführen
|
модальні дієслова
|
Впр.1 ст.120
|
Впр.3a ст.120
|
Впр.2,3b,4,5 ст.120-121
|
Впр.6 ст.121
|
|
|
|
Наші вчителі. Розвиток навичок читання.
|
- розповідати про вчителів та школу
|
aufgeben, unterrichten, streng, schimpfen, der Witz
|
|
Впр. 2 ст.122
|
Впр. 1,4 ст.122-123
|
Впр.3 ст.122
|
Впр. 6 ст.123
|
|
|
|
Чим ми займаємось у школі? Інфінітив без zu після модальних дієслів.
|
- використовувати вивчену лексику при описі школи
|
pro Tag, die Prüfung
|
інфінітив
|
Впр. 1 ст.124
|
Впр.3,5 ст.124-125
|
Впр.2-4 ст.124-125
|
Впр.6 ст.125
|
|
|
|
Урок німецької. Тренувальні вправи.
|
- використовувати вивчену лексику до теми у мовленні
|
die Aussprache, herausschreiben
|
|
Впр.4 ст.127
|
Впр.2 ст.126
|
Впр.2 ст.127
|
Впр.6 ст.127
|
|
|
|
Наша школа. Утворення множини (окремі випадки). Розвиток навичок читання.
|
- розповісти про свою школу
|
das Zeugnis
|
утворення множини
|
Впр.1 ст.128
|
Впр.3 ст.128
|
Впр.4-5 ст.129
|
Впр.6 ст.129
|
|
|
|
Шкільні заходи. Керування дієслів. Словоскладання.
|
- назвати шкільні заходи та описати їх
|
die Überschrift, das Quiz, der Wettbewerb, teilnehmen
|
|
Впр.1,4 ст.130-131
|
Впр. 3 ст.130-131
|
Впр. 2,5 ст. 130-131
|
Впр.2 ст.131
|
|
|
REISEN
|
|
Країни та мови. Національности. Мови. Країни
|
- називати мови, національності, країни
|
die Nationalität
|
|
Melodie-formen der Sätze
|
|
Впр.3 ст.136
|
Впр.3b,4a ст.136-137
|
Впр. 2 ст.136
|
Впр.4b ст.137
|
|
|
|
Засоби транспорту. Прийменники з давальним відмінком
|
- розмовляти про транспортні засоби
|
das Taxi, die U-Bahn, die Straßenbahn, der Obus, der Luftballon, der Raumschiff, die Hälfte, benutzen
|
прийменник mit
|
|
Впр.1 ст.138
|
Впр.4 ст.139
|
Впр.3 ст.139
|
Впр.2 ст.138
|
|
|
|
А куди вам їхати? Прийменники з давальним і знахідним відмінками.
|
- поділитись з співрозмовником про ціль поїздки
|
die Wüste, die Steppe, die Insel, der Dschungel, das Reiseziel
|
прийменники in, auf
|
|
Впр. 1 ст.140
|
Впр.5 ст.141
|
Впр.2 ст.140
|
Впр. 7 ст.142
|
|
|
|
Пакування валіз. Прийменники зі знахідним відмінком.
|
- називати предмети пакування у подорож
|
die Reiseroute, der Nordpol, der Sonnenschirm, das Streichholz, der Badeanzug, die Sonnenbrille, der Koffer, der Kompass, günstig. ohne, für
|
прийменники für, ohne
|
Удосконалення знань, вмінь та навичок набутих
у попередні роки
|
- розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків, людей іншої культури
|
Впр.1 ст.143
|
Впр.2,5a ст.143,145
|
Впр.5b ст.145
|
Впр. 3 ст.144
|
|
|
|
Цілі подорожі. Прийменники зі знахідним відмінком.
|
- описувати цілі поїздок
|
durch, gegen, um, entlang, vorschlagen, der Vorschlag
|
прийменники durch, gegen, um, entlang
|
Впр. 1,2 ст.146
|
Впр.4 ст.147
|
Впр.5 ст.148
|
Впр.6 ст.148
|
|
|
|
На залізничному вокзалі. Прийменники зі знахідним відмінком.
|
- називати години прибуття та відбування поїзда
|
der Bahnhof, die Durchsage, das Gleis, abfahren, ankommen, der Fahrgast, die Abfahrt, die Ankunft
|
прийменник um
|
Впр.1,5 ст.149
|
Впр.4 ст.150
|
Впр.2,3 ст.149,150
|
Впр.3 ст.150
|
|
|
|
Квитки. Прийменники з давальним і знахідним та з давальним відмінком.
|
- розповісти про вартість квитка
|
der/die Angestellte, der Fahrkartenautomat, der Schalter, ab … Uhr, die Dauer, einsteigen, aussteigen, umsteigen
|
прийменники ab, an
|
Впр.1,4,5 ст.151-153
|
Впр.3 ст.152
|
Впр.2 ст.151
|
Впр. 6 ст.153
|
|
|
|
Подорожування поїздом. Власні назви.
|
- спілкуватись на тему подорожі поїздом
|
dauern, etwa, Platz nehmen
|
|
Впр.1,2b,4 ст.154-155
|
Впр.3,5 ст.155
|
Впр.1b ст.154
|
Впр.6 ст.155
|
|
|
|
Враження від мандрівки. Простий минулий час.
|
- описати свої враження від подорожі
|
der Reiseeindruck, reservieren
|
простий минулий час.
|
Впр.1 ст.156
|
Впр.2 ст.156
|
Впр.4,6 ст.157,158
|
Впр.7 ст.158
|
|
|
|
Неочікувані пригоди під час подорожі. Утворення дієслів простого минулого часу.
|
використо-вувати вивчену лексику до теми у мовленні
|
das Abenteuer, gefährlich, entdecken
|
простий минулий час.
|
Впр. 1 ст.159
|
Впр.2b ст.159-160
|
Впр.4 ст.160
|
Впр. 5 ст.160
|
|
|
|
Навколосвітня подорож. . Розвиток навичок читання.
|
використо-вувати вивчену лексику до теми у мовленні
|
aufregend, stolz, verreisen, landen, während
|
|
Впр.1 ст.161
|
Впр.3 ст.161-162
|
Впр. 5 ст.163
|
Впр.6 ст.163
|
|
|
DEUTSCHLAND
|
|
Країни-сусіди Німеччини. Вивчення лексики.
|
- розповісти про країни-сусіди Німеччини
|
grenzen, an+Akk., im Norden/Süden/Osten/Westen, nördlich, südlich, östlich, westlich, die Nordsee, die Ostsee
|
|
Удосконалення знань, вмінь та навичок набутих
у попередні роки
|
- розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків, людей іншої культури
|
Впр.1 ст.167
|
Впр.4a ст.168
|
Впр.5 ст.168
|
Впр. 6 ст.168
|
|
|
|
Країна та люди. Розвиток граматичних навичок.
|
- розповісти про Німеччину
|
die Bundesrepublik, das Bundesland, die Mitte, bestehen, aus+Dat., erfahren
|
|
Впр.1 ст.169
|
Впр.4 ст.169-170
|
Впр.2 ст.169
|
Впр. 6 ст.170
|
|
|
|
Області Німеччини. Одиниці виміру площі.
|
- розповісти про області Німеччини
|
die Fläche, zugleich
|
|
Впр.1 ст.171
|
Впр.4 ст.172-173
|
Впр.3 ст.172
|
Впр.4 ст.173
|
|
|
|
Поради туристам. Складне речення з підрядним часу.
|
- порадити ближньому можливі цілі поїздки
|
das Angebot, der Tipp, der Fremdenführer, verreisen, während, bevor
|
сполучники bevor, während
|
Впр.1 ст.174
|
Впр.3 ст.174
|
Впр.4 ст.175
|
Впр.5 ст.175
|
|
|
|
Міста Німеччини. Словоскладання.
|
- назвати найвідоміші міста у Німеччині
|
das Wunder, sich befinden, der Dom, die Kirche, das Gebäude, das Schloss, der Hafen
|
|
Впр.1,4 ст.176,178
|
Впр.3 ст.176-177
|
Впр.5 ст.178
|
Впр.7 ст.178
|
|
|
|
Столиця Німеччини. Словоскладання.
|
використо-вувати вивчену лексику до теми у мовленні
|
die Weltzeituhr, das Rathaus, die Kuppel, tragen, dafür, dagegen
|
|
Впр.1 ст.179
|
Впр.4 ст.180
|
Впр.3 ст.180
|
Впр.6 ст.180
|
|
|
|
Визначні місця Німеччини.
|
- розповісти про визначне місце Німеччини
|
die Museumsinsel, die Panoramaetage, die Teilung
|
|
Впр.1 ст.181
|
Впр.2 ст.181-182
|
Впр.3 ст.183
|
Впр.5 ст.183
|
|
|
|
Екскурсія Берліном. Складне речення з підрядним часу.
|
- використо-вувати вивчену лексику до теми у мовленні
|
als, wenn, diesmal, jedes Mal
|
сполучник wenn
|
Впр.1 ст.184
|
Впр.3 ст.185-186
|
Впр.4 ст.186
|
Впр.5 ст.186
|
|
|
|
Одного разу у невідомому місті. Тренувальні вправи. використо-вувати вивчену лексику до теми у мовленні
|
- знаходити, розуміти та передавати необхідну інформацію
|
anders, geöffnet, geschlossen, die Verspätung
|
|
Впр.1,3,5 ст.187-189
|
Впр.4b ст.188
|
Впр.2b,4b ст.187-189
|
Впр.7 ст.189
|
|
|
DIE UKRAINE
|
|
Україна – європейська держава. Розвиток граматичних навичок.
|
- надавати інформацію про Україну
|
der Nordwesten, der Nordosten, der Südwesten, der Südwesten
|
|
|
|
Впр.1 ст.193
|
Впр.3,4 ст.193, 194
|
Впр4. ст.194
|
Впр.6 ст.194
|
|
|
|
Краєвиди України.
|
- описати улюблений краєвид
|
der Bach, das Gewässer, das Gebirge, die Gegend
|
|
Melodieformen der Sätze
|
|
Впр.1,3 ст.195,196
|
Впр.5 ст.197
|
Впр.2,5 ст.195
|
Впр.6 ст.197
|
|
|
|
Клімат України. Прийменники з давальним відмінком.
|
- описувати пори року
|
gemäßigt kontinental, trocken, feucht, subtropisch, die Kälte, die Wärme
|
прийменники von, bis
|
|
Впр.1 ст.198
|
Впр.3 ст.198
|
Впр.5 ст.199
|
Впр.6 ст.199
|
|
|
КОНТРОЛЬ ВИДІВ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ
|
|
Україна та її громадяни.
Контроль навичок аудіювання
|
- знаходити, розуміти та передавати необхідну інформацію
|
der Einwohner, das Gebiet, rund, geteilt
|
|
Melodieformen der Sätze
|
- розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків, людей іншої культури
|
Впр.1 ст.200
|
Впр.4 ст.201
|
Впр.2 ст.200
|
Впр.6 ст.201
|
|
|
|
Міста України.
Контроль навичок читання.
|
- розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
|
die Großstadt, das Gebietszentrum
|
|
Впр.1,4 ст.202-203
|
Впр.4 ст.203
|
Впр. 4 ст.203
|
Впр.6 ст.203
|
|
|
|
Столиця України.
Контроль навичок письма.
|
|
die Hochschule, das Kloster, die Wissenschaft
|
|
Впр.1 ст.204
|
Впр.3 ст.205-206
|
Впр. ст.
|
Впр.4 ст.206
|
|
|
|
Екскурсія Києвом.
Контроль навичок говоріння.
|
- розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
|
|
|
Впр.1,3 ст.207-208
|
Впр.6 ст.209
|
Впр. 2 ст.204
|
Впр. 7 ст.208
|
|
|