№ з/п
|
Дата
|
Сфери (тематика) спілкування
|
Мовленнєва компетенція
|
Мовна компетенція
|
Примітка
|
Мовленнєві функції
|
Мовленнєві зразки
|
Лексика
|
Граматика
|
Школа
|
17
|
|
Школа. Шкільне приладдя. Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок аудіювання. Читання. Письмо.
|
Називати шкільне приладдя.
|
Das ist mein Heft/ Buch/ Pinsel/ Kuli
|
Das Heft, das Buch, der Pinsel, der Kuli
|
Присвійний займенник mein
|
|
18
|
|
Шкільне приладдя. Кольори. Введення нового лексичного та граматичного матеріалу. Читання. Письмо.
|
Називати шкільне приладдя, вказуючи колір.
|
Das ist mein Heft/ Buch/ Pinsel/ Kuli. Er/ es ist schwarz/ weiß/ braun/ grün
|
Der Stift, schwarz, weiß, braun, grün, es
|
Особові займенники er, sie, es
|
|
19
|
|
Шкільне приладдя. Множина іменників. Читання. Письмо.
|
Називати шкільне приладдя, вказуючи колір та його кількість.
|
Ein Heft/ Buch/ Pinsel/ Kuli, zwei/ drei Hefte/Bücher/ Kulis/Pinsel
|
Die Bücher, die Hefte, die Kulis, die Pinsel
|
Множина іменників
|
|
20
|
|
Дії на уроках. Введення нового лексичного та граматичного матеріалу. Читання. Письмо.
|
Називати свої дії на уроках, використовуючи вивчені дієслова у 1-й особі однини.
|
Ich möchte lesen/ malen/ schreiben/ zählen
|
Lesen, malen, zählen, schreiben
|
Дієслова. Модальне дієслово mögen
|
|
21
|
|
Дії на уроках. Розвиток навичок аудіювання. Читання. Письмо.
|
Називати дії на уроках, використовуючи вивчені дієслова у 1-й особі множини.
|
Wir lesen/ malen/ schreiben/ zählen
|
Lesen, malen, zählen, schreiben
|
Дієслова в 1-й особі множини
|
|
22
|
|
Ігри із задоволенням. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.
|
Називати шкільне приладдя, вказуючи колір та кількість та свої дії на уроках.
|
Das ist… Es ist… Ich möchte… Wir …
|
С. 45 - 61
|
|
|
Природа. Свята і традиції.
|
23
|
|
Природа. Тварини. Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок аудіювання.
|
Називати тварини, вказуючи їх кількість.
|
Das ist Affe/ Löwe/ Elefant/ eine Giraffe
|
Der Affe, der Elefant, der Löwe, die Giraffe
|
Неозначений артикль
|
|
24
|
|
Тварини. Ведення нового лексичного та граматичного матеріалу. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Читання. Письмо.
|
Називати тварини та властиві їм риси характеру.
|
Der Tiger/ Löwe/ Elefant/ Affe/ die Giraffe ist gut/ brav/ nett
|
Brav, nett, gut
|
Коротка форма прикметників. Особові займенники er, sie, es
|
|
25
|
|
Опис тварин. Назви кольорів. Числівники. Читання. Письмо.
|
Називати тварини, вказуючи їх колір.
|
Das ist ein/ eine… Er/ sie ist gelb/ blau/ grau/ grün
|
Der Papagei, die Maus
|
Множина іменників. Числівники
|
|
№ з/п
|
Дата
|
Сфери (тематика) спілкування
|
Мовленнєва компетенція
|
Мовна компетенція
|
Примітка
|
Мовленнєві функції
|
Мовленнєві зразки
|
Лексика
|
Граматика
|
26
|
|
Тварини. Введення нового лексичного та граматичного матеріалу. Читання. Письмо.
|
Називати дії, які виконують тварини. Підтверджувати та заперечувати інформацію.
|
Der Papagei fliegt. Das Krokodil fliegt nicht.
|
Liegen, fliegen, springen, klettern
|
Дієслова в 3-й особі однини. Заперечення nicht
|
|
27
|
|
Традиції святкування. Великдень. Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок діалогічного мовлення.
|
Вести діалогічне мовлення, використовуючи вивчені мовленнєві одиниці та мовленнєві зразки. Вітати з Великодніми святами.
|
Frohe Ostern!
|
Der Osterhase, das Osterei
|
Питальні та розповідні речення
|
|
28
|
|
Виготовлення великоднього яйця. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.
|
Рахувати в межах 10. Називати кольори.
|
Das ist …Frohe Ostern! Gelb, blau, grau, grün
|
С. 64 - 82
|
Числівники. Сполучник und.
|
|
Дозвілля
|
29
|
|
Улюблені іграшки. Введення нового граматичного матеріалу. Читання. Письмо.
|
Називати іграшки; вказувати кому вони належать, використовуючи присвійні займенники.
|
Das ist sein/ ihr Teddy
|
|
Присвійні займенники mein, dein, sein, ihr
|
|
30
|
|
Ігри. Введення нового лексичного матеріалу. Читання. Письмо.
|
Називати свої ігри та ігри своїх друзів.
|
Ich spiele Ball/ Lego/ Domino/ Verstecken/ Lotto/ Blindekuh/ Fangen
|
(das) Lego, (das) Domino, (das) Verstecken, (das) Lotto, (die) Blindekuh, (das) Fangen
|
Особові займенники ich, er, sie
|
|
31
|
|
Улюблені ігри. Алфавіт. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Читання. Письмо.
|
Називати улюблені ігри. Запитувати про улюблені ігри своїх друзів.
|
Ich spiele gern Ball/ Lego/ Domino/ Verstecken/ Lotto/ Blindekuh/ Fangen
|
|
Дієслова у 1-й особі однини
|
|
32
|
|
Вечірка з нагоди дня народження. Привітання. Подарунки. Розвиток навичок діалогічного мовлення.
|
Вітати з днем народження. Називати подарунки.
|
Alles Gute zum Geburtstag!
|
Das Geschenk
|
Питальні та розповідні речення
|
|
33
|
|
Ігри із задоволенням. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.
|
Називати улюблені ігри. Запитувати про улюблені ігри своїх друзів.
|
Was spielt … gern? Er/ Sie spielt gern … .
|
С. 83 - 99
|
Особові займенники ich, er, sie
|
|
34
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого лексико-граматичного матеріалу
|
35
|
|
Свято німецького алфавіту
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|